Добро пожаловать в магазин Teddy.ua

Оплата і доставка

Замовлення

Замовлення онлайн можна створювати у будь-який день, у будь-який час.

Усі замовлення обробляються з 10:00 до 18:00.

Після розміщення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження замовлення та уточнить дані щодо доставки.

Оплата

Сплатити замовлення можна трьома способами:

Кредитною карткою

Приват24

При доставці до відділення Нової Пошти

на розрахунковий рахунок

Доставка

Доставка здійснюється з понеділка до суботи за винятком святкових вихідних днів.

Дніпро. По м. Дніпро доставка та видача здійснюється наступного дня після замовлення з 10:00 до 18:00. Попередньо зв'яжеться з Вами наш оператор для узгодження часу доставки.

Самовивіз: просп. Яворницького 24 «Тедді»

Доставка на найближчий до Вас склад "Новою поштою" - від 45 грн

Доставку по Україні здійснюємо перевізником «Нова Пошта» на вказаний склад.

Замовлення зроблене до 13:00 буде відправлено цього ж дня (крім Нд).

Всі замовлення, зроблені після 13:00, відправляються наступного дня (крім Нд).

Термін доставки складає від 1-го до 2-х робочих днів

Увага: якщо Ви оплачуєте Замовлення при отриманні - Покладений платіж «Новою поштою» оплачуєте Ви - % від вартості замовлення + доставка за тарифами НП.

Розрахувати вартість доставки можна на офіційному сайті «Нової Пошти»

Якщо Вами, з якихось причин, товар не забраний зі складу «Нової Пошти» протягом 5 робочих днів з дня прибуття, товар автоматично буде відправлений назад.

Гарантія

Наш інтернет-магазин є інтернет майданчиком офлайн магазину "Тедді", який вперше відкрив свої двері для малюків та їхніх батьків ще в 1998 році та реалізує товари дитячого асортименту, сертифіковані та відповідні високим стандартам якості. Якщо Ви з якихось причин вирішили повернути або обміняти товар – Ви можете це зробити протягом 14 днів. Ми повернемо Вам 100% вартості. Витрати доставки оплачує покупець.

Повертаний товар повинен мати товарний вигляд і цілу коробку.

Якщо при доставці «Новою Поштою» Ви отримали товар із пошкодженою упаковкою – повідомте про це менеджеру перевізника.